Pages

Tuesday, September 09, 2008

Selesailah sudah hidup membujang

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Inilah post pertama setelah bergelar seorang suami. Setinggi-tinggi syukur ku panjatkan kepada Illahi kerna telah mempertemukan aku kepada Intan Mas Ayu binti Mahmood yang sekarang sudah bergelar isteriku yang sah. Inilah nikmat dan rahmat yang tidak terhingga selain nikmat Iman dan Islam pada tahun 2008.

Rakan-rakan, sahabat serta taulan yang sudah berkahwin. Memang betul kata kalian: Kalau tahu indahnya sebuah perkahwinan, awal lagi sudah ku berkahwin. Ironinya buah yang sudah masak ranum, belum dapat dipetik dari dahan kerana menunggu galah atau tangga untuk memanjatnya tiada. Lama menunggu tangga, bilamana tangga sampai maka buah yang masak ranum dipetik dan dinikmati. Indahkan?

Rakan-rakan, sahabat serta taulan yang belum berkahwin. Agak-agaknya bila kalian akan menyahut seruan itu? Ramai yang beralasan belum sampai jodoh apabila ditanya. Tapi aku sedar bukan mudah untuk bernikah (berkahwin senang kan??)

Ada banyak gambar yang diambil sewaktu majlis dan hanya 3 yang dimasukkan untuk kali ini. Insyaallah, semuanya akan termuat secara berkala.

Sewaktu majlis akad nikah (20082008)
Dipayungi bawah cahaya matahari (22082008)

Bersama abang (Azizi), adik (Ema), sepupu (K.Na), anak buah (Aslam Mukhriz, Aniq Nuqman dan Syamim)(23082008)

Album dari Picasa

3 comments:

  1. Anonymous12:45 AM

    che!!!!best la tgk gamba kawin mu..raser cam nak kawin plak..setelah menghadapi perit jerih sbg seorg bujang akhirnye bergelar suami org..teringt lagi aku kisah2 lame mu time dolu2..sedih jer..skang nih bangun tido je bukak mate nmpak muke bini je..indahnye..hahahahah..che..upload la gamba bnyk2 sket..mane cukup nak layan..pastu apsal gamba mu takleh klik nak besarkan??

    ReplyDelete
  2. napok muke bini??....bukan napok muke kepeng dulu ke...haha....

    ReplyDelete
  3. siyot. lani napok muko kepeng... tunggu la bini aku maghi tganu dulu.

    ReplyDelete