Pages

Friday, March 19, 2010

Semalam MJ..

Salam sayang semua... Salam 1Malaysia. Lama sudah tidak ada new post dalam blog ini. Actually, ada juga terfikir untuk shut down blog ini tapi rasa sayang pula sebab almost 5 years jadi blogger dan post something untuk diri sendiri dan ada juga kot yang memberi kebaikan kepada rakan-rakan. 5 tahun dulu, masih tak ramai blogger di UMT, tapi bila lama-kelamaan hampir semua orang nak buat blog dan jadi blogger. Alhamdulillah, ini perkembangan positif dan aku pula, bila dah makin sibuk dengan kerja dan aktiviti di universiti, semakin susah nak menulis. Yang susahnya sebab nak cari masa untuk menulis, bukan sebab tak ada idea. Ada orang yang punya masa nak menulis, tapi tak ada idea. Itu lain...

Aku nak menulis sesuatu yang rakan bloggers lain tak tulis. Tapi apa ya? Mungkin kalau nak terus berblog, blog ini tidak harus suram begini. Tiada yang menarik.. tiada yang indah. Sekarang aku di kampung, di pagi Jumaat di hujung minggu, cuba mencari masa untuk menulis. Namun, tiada daya melainkan usaha. Tiada halangan melainkan peluang..

Kawan-kawan rasa bagus tak cadangan untuk delete blog ini daripada tiada posting yang baru? Bila kawan-kawan bloggers buka masih post yang lama. Wahh... syahdunya!

No comments:

Post a Comment