Pages

Thursday, August 10, 2006

Konvo Ke-4 KUSTEM

Aku ada kat rumah sewa di Kustem. Semalam aku bertolak dari Melaka jam 8.30 malam dan sampai kat sini dalam jam 4.00 pagi. Sesorang drive dalam keadaan mengantuk, kekadang terlelap dan sedikit terbabas. Tapi nasib baik ada orang kat tepi tolong urut belakang, leher dan ehem².. (jangan pikir bukan2 yer..). Bile tul2 tak tahan, aku tpaksa berenti kedai, minum air tongkat ali. Rasanya dalam jam 2. 30 pagi kat area Marang.

Hari Sabtu nie (12.8.06) aku hadir untuk konvo ke-4 Kustem. Yang seronok sebab dapat jumpa member2 rumah lama nie. Apok, Cibon, Kepeng, Matmie, Mior, Kombat, Lemak dan sorang lagi mungkin tak hadir.. Baraq. Lepas rehearsel konvo besok mungkin aku balik Kelate dulu dan datang dengan mak serta ayah aku. Aku terlupa nak dapatkan chalet untuk diaorang rehat semalaman. Memang itu kesilapan tak patut la..

Tadi ambik jubah konvo, ramai le juga yang aku jumpa. Rasanya nanti tak jumpa dah. Ntah bila lagi aku akan balik Terengganu untuk jupa diaorang. Apa pun mungkin ini adalah istimewanya menjadi insan bernama... IMRAN.

No comments:

Post a Comment