Pages

Monday, December 26, 2005

Assalamualaikum...

Agak lama aku tidak menulis. Kini aku kembali semula mencoret tinta.. Kekadang aku fade up juga kerana takde masa nak menulis. Buat masa sekarang, banyak masa aku tumpukan pada kerja-kerja terakhir projek master sementara menunggu viva. Dalam blogdrive aku sebelum nie dah aku terangkan mengenai viva. Kalau korang sempat baca korang tahu la apa itu viva. Kalau tak, mmg dah tak sempat la sebab aku dah delete blog tu. Aku berazam nak kekalkan reputasi penulisanku dalam blog ini. Tapi tak tahu la menjadi ke tak. Tadi aku dapat tahu result awek aku. Tahniah la buat dia.. Memang aku solute habis la kat dia sebab maintain dapat 3.00 walau byk meluangkan masa dating dengan aku.. hahahaa.. Tapi aku tahu dia tu memang pandai, cume nak kena rajin sikit. Well, masa menaip mungkin dah nak tamat. Aku akan meluangkan masa menaip lagi pada hari berikutnya. Wassalam..

No comments:

Post a Comment