Pages

Tuesday, December 27, 2005

Tensionnn!!!


Arghh!!! Memang tensen giler aku. Masuk lab cermat (lab matematik) terus cucuk thumbdrive kat cpu, tiba-tiba... Wawawawa.. Thmbdrive aku kena virus trojan. Siyot tul! Dah lah komp tu takde antivirus. Antivirus yang cikai pun dia stop. Semua file aku ada dalam tu.. Terutamanya tesis master. Aku bengang la kenapa dekat2 aku nak present nie tetiba jer buat hal. Camana la virus trojen giler tu masuk dlm thmbdrive aku. Aku bengang!!! Bengang!!!

Tapi aku bernasibh baik sebab aku dah buat backup dalam komp2 yang lain. Nie dah puas aku buat backup nie aku postkan kebengangan aku. Tension siyot! Kepada korang yang ada file2 berkepentingan dalam tmbdrive masing2, aku nasihatkan supaya korang wat la backup file supaya korang tidak menangis di siang hari. Nanti aku nak scan balik thmbdrive aku ade virus tu lagi ke tak.

1 comment: