Pages

Monday, December 26, 2005

Menunggu ketibaan VIVA

Hari ni ahad.. org kolumpo tak keje, org johor pun tak keje. aku tensen juge bile semua org tak keje hari ni.. sebenarnya susah org pantai timur nak berurusan. lagi tensen sebab viva yang dijanjikan besok ditangguhkan dan tidak dapat diconfirmkan bile. minggu lepas aku studi untuk viva dan bile dpt tahu ditunda langsung aku xsentuh. maybe minggu nie nak kena tengok balik. Aku dapat tahu external examiner aku prof madya dari utm.. dia yang tak dapat nak confirm bila masa sesuai untuk datang mengexaminerkan aku. Aku tunggu dia lah nie..
kepada korang semua, aku cume harap korang teringat aku time lepas sembahyang fardhu ke sunat ke supaya boleh doakan aku semoga tesisku diterima. Jangan ada yang tak kena sudah lah.. Kiranya aku dah wat yang terbaik dan dah bincang semua dengan supervisor aku. Dan aku tetap akan menunggu tarikh viva tesisku..

No comments:

Post a Comment