Pages

Tuesday, November 28, 2006

Semalam yang mendukacitakan

Penulisan blog dalam waktu begini sebenarnya umpama menghitung hari bak nyanyian Krisdayanti sebelum menamatkan kerja di sini. Tinggal lagi dua hari tersisa untuk mencipta memori dan kenangan-kenangan terindah bak kata Samson. Bak kata Akaq, aku ni penggila lagu-lagu Indon. Aku tak minat pada kumpulannya tapi tiap baris susun kata yang terkandung dalam setiap lagu meninggalkan kesan yang agak mendalam.

Semalam memang agak mendukacitakan. Aku, Akaq dan As kembali menjenguk Ampang Bowl jam 8.30 malam. Bermain memang seronok tapi bila permainan kurang menjadi aku mula jadi tensen. Tapi rata-rata semalam tak mampu menunjukkan skill yang hebat. As sendiri pun kecewa setiap kali membuat balingan. Apa taknya bermain dengan menggunakan pembaris pun still masuk longkang. Akaq dan aku macam biasa la menggunakan teknik spin masing-masing.. Cranker, Stroker dan Sweener. Kebiasaannya teknik ini menyebabkan bola masuk longkang. Jadi jangan hairan kalau balik rumah dengan bermuka masam.

Pagi ni seperti biasa masuk ofis dan mengadap komputer ni. Tadi kuar makan dengan Zaimi.. inilah 1st dan mungkin last makan dengan dia.. Dia orang baik dan belum kawin. Jadi, kalau sesiapa nak mencari jodoh tu boleh lah berkenalan dengan nie. Stop untuk hari ni dan nantikan part 3 pulak pada hari esok.

5 comments:

  1. Anonymous8:34 AM

    kita dah bagi zaimi baca..dia gelak. hehehe

    ReplyDelete
  2. baik la gtu. mesti senyum aje zaimi..

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:11 PM

    cenyum mcm ni :) :> manis kan tapi lesung pipit erma abu lagi jelita. hahaha

    ReplyDelete
  4. dah kantoi erma abu menulis. nak le pinjam lesung pipit erma abu.

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:43 PM

    tak boleh. kita sombong.

    ReplyDelete